Pozycjonowanie Zabrze

Najlepsze usługi dla Twojej firmy!

Pozycjonowanie to usługa, dzięki której zdobędziesz nowych klientów. Postaw na skuteczne rozwiązania i zwiększ na swojej stronie ruch z wyszukiwarki Google. Zacznij już dziś – zapraszam do kontaktu!

kontaktoferta

Pozycjonowanie stron Zabrze

Co należy wiedzieć?

Pozycjonowanie lokalne jest odmianą pozycjonowania stron nastawioną na zdobywanie klientów z danego regionu. Dzięki temu masz pewność, że witrynę odwiedzą internauci realnie zainteresowani Twoimi usługami czy produktami. Aby skutecznie wypozycjonować stronę konieczne jest połączenie technik onsite, jak i offsite. Zapoznaj się z planem działania dla Twojej witryny lub przejdź bezpośrednio do kontaktu.

Analiza rynku

Kto jest Twoim konkurentem w wyszukiwarce Google?

Pierwszym, bardzo istotnym, lecz często pomijanym, etapem pozycjonowania jest dogłębna analiza stron konkurentów w Google. Konkurencję w wyszukiwarce są witryny tematycznie powiązane z Twoją stronę oraz oferujące swoje usługi na tym samym obszarze. W przypadku pozycjonowanie lokalnego jest to przykładowo teren miasta Zabrze. Szczegółowa analiza konkurencji pod kątem linków umożliwia zebranie danych potrzebnych do dalszych działań. Jest to istotne, poniważ dla każdej branży profil odnośników przedstawia się odmiennie.

Audyt SEO strony

Analiza zmian niezbędnych do wdrożenia

Rozbudowana i szczegółowa analiza SEO jest niezwykle istotnym dokumentem. Przedstawia ona bowiem klientowi szereg zmian i ulepszeń, które należy wykonać na stronie, aby mogła konkurować z najlepszymi stronami w organicznych wynikach wyszukiwania w Google. Dokument ten zawiera szereg informacji podzielonych w tematycznie działy. W analizie pod kątem pozycjonowania opisana jest historia domeny wraz z jej aktualną widocznością, a także niezbędne do wykonania działania techniczne czy rozbudowa strony o dodatkowe treści. Audyt SEO jest dokumentem będącym swojego rodzaju planem działań dla Twojej strony.

Kompleksowa optymalizacja

Strona przyjazna pod kątem SEO

Po wykonaniu analizy SEO można przystąpić do działań na stronie. Optymalizacja witryny, czyli szereg poprawek niezbędnych do wykonania, ma sprawić, że Twoja strona będzie dostosowana do wytycznych Google oraz oczekiwań użytkowników. Wśród zadań najczęściej pojawiających się przy optymalizacji strony www pod kątem wyszukiwarek zalicza się zmiany w znacznikach meta, przebudową struktury, czy wreszcie zwiększenie jej szybkości. Optymalizację stron działających na popularnym oprogramowanie (WordPress, Joomla czy Prestashop) wykonuję najczęściej samodzielnie. Z kolei działania optymalizacyjne witryn opartych o rozwiązanie autorskie oraz mało popularne systemy CMS wykonuje autor strony na bazie wysłanych przeze mnie wytycznych.

Skontaktuj się

Zapytaj o wycenę

Przejdź do formularza kontaktowego i napisz, która usługa Cię interesuje, a ja przygotuję najlepszy plan dostosowany do Twoich potrzeb i wymagań.

Rozbudowa zawartości strony

Optymalizacja i rozszerzenie treści

Aby strona mogła wyświetlać się na czołowych pozycjach w wyszukiwarce Google, nie wystarczy sama optymalizacji techniczna oraz linki. Konieczna jest także rozbudowa strony o nową zawartość, a także dostosowanie pod potrzeby SEO istniejących już treści. Podczas optymalizacji tekstów istotne jest odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi, ustalenie hierarchii nagłówków czy wdrożenie odpowiednich tytułów. W zależności od branży, w której działasz oraz od konkurencji, z którą musisz sie zmierzyć, podczas współpracy czeka nas wdrażanie nowych podstron, działania z zakresu copywritingu, czy nawet stworzenie bloga. Wszystko po to, aby to właśnie Twoja strona prezentowała najlepszą zawartość zarówno dla robotów Google, jak i użytkowników odwiedzających witrynę.

Pozyskiwanie linków

Skuteczny link building

Razem z działaniami optymalizacyjnymi i rozbudową treści konieczne jest pozyskiwanie odnośników do Twojej strony. Wbrew pozorom nie stanowi to łatwego procesu opierającego się za płaceniu za linki. Aby kampania pozyskiwanie odnośników była skuteczna, konieczne jest wykonanie szeregu analiz. Do najważniejszych z nich zalicza się zbadanie konkurencji pod kątem elementów profilu linków takich jak rodzaj stron, z których trafiają do nich odnośniki, liczba linkujących domen, czy wreszcie rozkład ich anchorów. Wszystko to sprawia, że już samo analizowanie odnośników jest kosztowane. A do kosztów link buildingu należy zaliczyć także opłatę za działania copywriterskie czy wreszcie koszt samego linka.

Wyczerpujące raporty

Podsumowanie wykonanych działań

Aby strona mogła wyświetlać się na czołowych pozycjach w wyszukiwarce Google, nie wystarczy sama optymalizacji techniczna oraz linki. Konieczna jest także rozbudowa strony o nową zawartość, a także dostosowanie pod potrzeby SEO istniejących już treści. Podczas optymalizacji tekstów istotne jest odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi, ustalenie hierarchii nagłówków czy wdrożenie odpowiednich tytułów. W zależności od branży, w której działasz oraz od konkurencji, z którą musisz sie zmierzyć, podczas współpracy czeka nas wdrażanie nowych podstron, działania z zakresu copywritingu, czy nawet stworzenie bloga. Wszystko po to, aby to właśnie Twoja strona prezentowała najlepszą zawartość zarówno dla robotów Google, jak i użytkowników odwiedzających witrynę.

Zobacz także

pozostałe usługi

Przejdź do oferty i sprawdź moje inne usługi. Oferuję pozycjonowanie stron internetowych, ich projektowanie, a także link building i audyty SEO. Jeśli masz jakieś pytanie, napisz do mnie.

Najczęstsze pytania

Odpowiedzi na popularne pytania związane z pozycjonowaniem

Z pozycjonowaniem, w tym także tym lokalnym na przykład dla firm z miasta Zabrze, związanych jest z wiele mitów. Poniżej prezentuje odpowiedzi na kilka najczęściej zadawanych pytań dotyczących wykonywanych przeze mnie działań oraz pozycjonowania ogólnie. Zapraszam do lektury.

Kiedy pozycjonowanie przyniesie efekty?

Ze względu na mniejszą konkurencję wynikającą z faktu, że Twoja strona jest pozycjonowana lokalnie, można przyjąć, że zobaczysz efekty szybciej niż w przypadku działań na cały kraj. Jednakże wciąż nie jest możliwe dokładne określenie, po jakim czasie poczujesz korzyści związane z widocznością w Google. Na szczęście można wskazać czynniki wpływające na czas potrzebny do osiągnięcia wyznaczonych celi pozycjonowania lokalnego. Należą do nich przede wszystkim; rodzaj branży, w której działasz, jakość i ilość Twoich obecnych linków, poziom optymalizacji strony, czy wreszcie jej staż w internecie. Podobnie jest w z działaniami SEO w innych miastach, zajrzyj na strony pozycjonowanie Mikołow oraz pozycjonowanie Ruda Śląska.

Czy pozycjonowanie może być szkodliwe?

Mając na uwadze, że biznes moich klientów jest w ogromnej mierze zależny od widoczności w Google, nie stosuję niebezpiecznych działań mogących skutkować naniesieniem kary ręcznej lub algorytymicznej. Przy działaniach nie używam technik maskujących treści na stronie oraz uważam, aby nie przeoptymalizować strony, co może być odebrane przez algorytmy jako spam. Przy pozyskiwaniu odnośników stawiam na ich jakość, a nie ilość, dzięk czemu nie narażam Twojej strony na niebezpieczeństwo.

Czy oferta dotyczy tylko klientów z Zabrza?
Choć podstrona ta dotyczy usługi na lokalne SEO na terenie Zabrza, oferuję swoje usługi na terenie całego regionu, jak i kraju. Nie istnieją żadne przeciwwskazania do pozycjonowania stron firm z dowolnej części kraju. Zapraszam do zapoznania się z powiązaną ofertą – pozycjonowanie Gliwice.
Jaki jest cennik pozycjonowania dla klientów z Zabrza?

Pozycjonowanie w Zabrzu jest najczęściej tańsze niż działania na całą Polskę. Istnieje jednak szereg czynników, od których zależy budżet na SEO. Jednym z nich jest obecny stan Twojej witryny. Jeżeli wymaga ona większej liczby działań optymalizacyjnych, koszt pozycjonowanie wzrośnie. Może okazać się także, że Twoja obecna strona nie spełnia podstawowym założeń pozycjonowania, więc konieczne okaże się zrobienie nowej, co oczywiście generuje dodatkowy koszt. Cena pozycjonowana zależna jest także od Twojego obecnego profilu odnośników Twojej strony oraz konkurencji. Jeśli masz mało wysokiej jakośći linków, a konkurenci mają dużo, koszt pozycjonowania będzie wyższy.

Jak wygląda model rozliczeń za pozycjonowanie?

Nie stosuję rozliczenia za pozycje i Ty także nie powinieneś. Jeśli chcesz wiedzieć dlaczego, zapraszam do kontaktu. Preferowaną przeze mnie formą rozliczenia jest abonament. Dopuszczam także możliwość doliczania dodatkowych opłat po uzyskaniu wyznaczonych celów pozycjonowania. Mogą być nimi zwiększenie ruchu na stronie do określonego pułapu czy osiągnięcie wyznaczonych pozycji na poszczególne słowa kluczowe.

Jak wygląda mierzenie efektów działań?

Każdego miesiąca przesyłam raport z działań, którego treść zależna jest od rodzaju zawartej umowy. Na życzenie klienta mogę wykonać dodatkowe analizy związane z widocznością strony.

Wypełnij formularz!

Zapytaj o swój sukces

W wiadomości umieść jak najwięcej konkretnych informacji związanych z Twoim biznesem, co pozwoli mi na przygotowanie trafnego planu działań na pozycjonowanie, czy też pomoże we wstępnym projekcie Twojej nowej strony internetowej!

Korzystając z formularza, zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez tę witrynę.